GENERELLE RETNINGSLINJER

DELTAGELSES BEGRÆNSNINGER

 

2.2. PUNKTLIGHED

Hold forventes, at deltage i alle officielle Event-engagementer, ikke begrænset til hold briefinger, turneringskampe, signerings sessioner, fan møder, pre / post-match interviews og andre PR, inden for en rimelig tidsramme forud for deres næste kamp starter.

 

Forsinket start af sådanne engagementer kan resultere i advarsler, straffe og i tilfælde af en kamp, standard tab.

 

2.3. RESPEKT

Alle spillere forventes, at behandle Turneringsadministration, andre spillere, personale fra eventen, partnere, presse medlemmer og fans med den største respekt.

 

Dette omfatter alt udstyr og hardware, der leveres af turneringen og lokationen.

 

Skader eller brud på sådanne ting kan medføre straffe.

 

2.4. VERBAL

Spillere bør huske deres sprog, når de kommunikerer med Turneringsadministration, personale fra eventen modstandere, presse medlemmer og andre.

 

Fortsat vulgært sprog kan resultere i advarsler og sanktioner 

 

2.5. FORTROLIGHED

Det forventes, at enhver korrespondance mellem spillere og turnerings personale anses for strengt fortroligt og må kun offentliggøres af eventen.

 

2.6. LOGO/MÆRKER

Generelt er alle logoer / mærker vedrørende sponsor / partnere tilladt på spillertøj og periferiudstyr. Undtagelser fra dette omfatter bl.a. voksne / modne temaer som pornografi og stofbrug.

 

Sager vil blive diskuteret individuelt. 

 

2.7. SPILLER KONTO

Man skal bruge sin primære konto, brug af smurf konto ikke tilladt.

 

2.8. VAC BAN

Hvis du har en Steam-konto med et aktivt VAC-forbud, der er mindre end 2 år (730 dage) gammelt, er det ikke tilladt at spille på Challengermode.

 

Det spiller ingen rolle, hvilket spil du har fået VAC-forbud i; ethvert VAC-forbud, der er mindre end 2 år gammelt, vil begrænse dig fra at spille på Challengermode.

 

  1. TURNERINGS FORMAT

3.1. FORMAT TILPASNING EFTER DELTAGERANTAL

Turneringsadministrationen forbeholder sig retten til at tilpasse turneringsformatet i henhold til antallet af deltagere.

 

3.2. GRUPPESPIL

Gruppespillet omfatter en round-robin-turnering med tre hold, hvor hvert hold konkurrerer i et bedst af én-format, hvor de møder hinanden én gang hver. Alle hold i samme gruppe spiller mod hinanden, hvilket betyder, at der er to kampe, der foregår samtidigt, og i alt fem runder af kampe. De to hold, der placerede sig som nummer 1 og nummer 2 i gruppen, kvalificerede sig til slutspillet.

 

3.3. PLAYOFF

Slutspillet består af en knockout-fase, hvor de bedste hold fra gruppespillet konkurrerer. Hvert playoff-opgør spilles i et bedst af tre-format, hvor vinderen afgøres efter tre kampe. Holdene trækkes mod hinanden baseret på deres placering i gruppespillet, og vinderne fortsætter til næste runde, indtil en mester er kronet. 

 

  1. PRÆMIEFORDELING

Den samlede præmiepulje for Eventen er angivet på eventens hjemmeside og fordele såvel som er angivet der.

 

  1. MATCH SETTINGS

5.1. SERVER

Startmoney – 800

 

Roundtime – 1m55s

 

Freezetime – 10

 

Bomb timer – 40

 

Timeouts – 4*30s

 

Overtime – MR3 10k 

 

5.2. MAPS

Den fulde map pool til Turneringen og finalen er den nuværende

 

konkurrencedygtige map pool, herunder følgende 4 maps:

 

de_vertigo

 

de_inferno

 

de_nuke

 

de_overpass

 

5.3. MAP VETO

Veto ville foregå på Challengermode med deres veto system.



5.4. GAME VERSION

Turneringen vil bruge den nyeste version af spil klienten, som vil blive brugt til hele varigheden af arrangementet. Hvis den seneste version betragtes som uspillelig på grund af fejl eller ekstreme spil ændringer i umiddelbar nærhed, anvendes en ældre version i dette tilfælde. Enhver opdatering under arrangementet vil resultere i en tilbagekaldelse til den oprindelige version. Med mindre at alle spillere kan gå med til, at benytte den nye version

 

5.5. RESTRICTED WEAPONS

Turneringen vil bruge de nuværende live-begrænsede våben håndhævet af Valve.

 

Hvis et våben tilføjes til live-spillet inden for en rimelig tid før en begivenhed, kan der undtages at tilføje det til listen over begrænsede våben.

 

  1. SOFTWARE AND SETTINGS

6.1. GENERAL

Spillere har lov til at konfigurere visse aspekter af deres pc-, software- og spil klient eller monitor indstillinger, så de passer til deres præferencer. Disse omfatter, men er ikke begrænset til:

 

Digital Vibrance

 

Brightness/Gamma/Contrast

 

3D Settings gennem Nvidia control panel

 

Lyd /Audio

 

Mus accel/pointer precision/sensitivity

 

Tastatur

 

6.2. OVERLAYS

Spillere må ikke bruge nogen form for overlay, der giver information oven på spil klienten. Dette inkluderer men er ikke begrænset til værktøjer som Nvidia SLI Display, RivaTuner,

 

Teamspeak / Overwolf. Steam overlays som fps og main steam overlay er tilladt.

 

6.3. CONFIGS AND DRIVERS

Det anbefales at tage billeder af deres grafiske indstillinger og andre vigtige indstillinger, så de nemt kan replikere dem. 

 

  1. UNDER KAMPEN

7.1. FORLADER SCENEN

Spillere har ikke ret til at forlade scenen på et hvilket som helst tidspunkt i opbygningen til eller under en kamp uden udtrykkelig tilladelse fra deres turnering dommer.

 

7.2. FORLADE SERVER

Spillere må ikke forlade serveren uden udtrykkelig tilladelse fra deres turnering-dommer, eller indtil kampen er afsluttet.

 

I tilfælde hvor en spiller efterlader en server uden tilladelse og ikke vender tilbage i tide til næste runde, vil der ikke blive givet en pause.

 

7.3. TAKTISK TIMEOUTS

Hold kan tage op til 4 taktiske timeouts i reguleringsrunderne.

 

Disse kan bruges i separate runder eller så mange som nødvendigt ad gangen.

 

I slutspillet vil timeouts blive overført til overtime.

 

7.4. TEKNISKE PAUSE

Tekniske pauser kan til enhver tid kaldes, men vil træde i kraft ved næste freezetime eller omgående under en freezetime. All kommunikation, herunder ikke begrænset til tekst- og tale kommunikation mellem spillere og trænere, er forbudt under en teknisk pause. Advarsler vil blive givet til første overtrædelser med mere alvorlige straffe for flere forekomster. Spillere skal fortsætte med at spille enhver løbende runde, indtil pause er trådt i kraft for at give turnering admin mulighed for at træffe en beslutning i henhold til regelbogen.

 

7.5. KAMP AFBRYDELSER

Hvis en kamp afbrydes af grunde, herunder, men ikke begrænset til, server crash, netværk / strømbrudd, klient-crash eller andre grunde uden for holdets kontrol, kan en runde eller kort genstart forekomme.

 

Hvis problemet finder sted under en runde, inden der er sket skade, vil runden blive genoprettet ved hjælp af CSGOs gendannelsesfunktion.

 

Hvis problemet finder sted under en runde, efter at der er sket skade, og resultatet stadig kan bestemmes, fx en enkelt spiller er faldet, mens andre bliver tilbage, vil runden fortsætte med at blive spillet og tælle.

 

Hvis problemet finder sted i løbet af en runde, efter at der er sket skade, og resultatet af runden ikke kan fastslås, fx et server crash, bliver kampen genoprettet til begyndelsen af ​​runden ved hjælp af CSGOs gendannelsesfunktion.

 

Hvis spørgsmålet finder sted i løbet af en runde, efter at der er sket skade, og resultatet af runden er indlysende, fx CTs besparelse / ikke forsøger at genoptage bomben plantet, kan runden tildeles efter valg af turnerings embedsmænd. Hvis der er penge problemer tilbage, efter at en runde er blevet genoprettet, skal holdene straks kalde en teknisk pause for at tillade turneringsadministrationen at rette den.

 

7.6. SCRIPTS

Alle scripts er forbudt, undtagen køb og toggle. Hvis et hold / spiller er usikker på et scripts gyldighed, skal de kontakte turneringspersonalet før brug. 

 

7.7. SNYD

Snyd i enhver form er udtrykkeligt forbudt. Enhver form for bedrageri vil blive håndteret med øjeblikkelig straffelse for spilleren og/eller holdet. Snyd omfatter, men er ikke kun begrænset til, gosting, aim assistent, wallhack, ESP, triggerbots og mobil hack.

 

7.8. ÆNDRET DATA

Ingen spillere må bruge nogen form for brugerdefinerede spil filer, der kan manipulere følgende, men ikke kun begrænset til huds, crosshairs, resultattavler, spiller modeller, våben modeller og sprites.

 

7.9. BUGS OG GLITCHES

Brug af enhver bug eller glitch, der har indflydelse på resultatet af en kamp, ​​vil blive straffet, afhængigt af sværhedsgraden af ​​sagen. En bug eller glitch indbefatter, men er ikke kun begrænset til:

 

Bevæge sig gennem clipped områder, hvor bevægelse ikke er bestemt af mappets udformning. 

 

Plantning af bomben på en måde, der fjerner plantelydden eller bippelyden.

 

Plantning af bomben, hvor modstanderne ikke kan nå at detonere bombe

 

Plantning, hvor modstanderne har brug for et boost fra en anden holdkammerat er tilladt

 

Boosting er tilladt, undtagen hvor spillerne styrkes til en position, hvor de kan se

 

gennem / over et område, der ikke er beregnet til udformningen af mappet

 

Kaste granater under / gennem clipped områder på kortet.

 

 

 

Hvis et hold eller en spiller har et spørgsmål om, hvad de mener, kan være en bug eller glitch, skal de bringe det op til turnerings personalet op fredag inden turneringsstart eller ved hold briefing.

 

7.10. NYE POSITIONS

Hvis et hold har fundet en ny position, men er usikker på dens gyldighed inden for reglerne, skal de kontakte turneringen embedsmænd inden brug for at kontrollere. Dette skal ske fredag inden turneringsstart eller på hold briefing.

 

7.11. GRAFITTI

Spillere har ikke tilladelse til at påføre ingame Grafitti på nogen overflade eller genstand/modeller. Dette vil resultere i en advarsel og yderligere sanktioner, hvis dette ikke følges

 

7.12. NICKNAMES

Alle spillere forventes at bruge kælenavnene på deres hold ark. Hvis Spilleren har spillet en Valve major eller minor, bruges dette. 

 

  1. EFTER KAMPEN

8.1. INTERVIEW

Både det vindende og tabende hold skal levere en, fra holdet eller holdtræner til et interview umiddelbart efter kampen, hvis det ønskes af medie crew.

 

  1. STRAFFE

9.1 ADVARSEL

Straffe vil blive givet i mere alvorlige overtrædelser, der ikke er begrænset til, men omfatter:

 

Flere advarsler

 

Bedrag, misinformation, vildledelse eller snyd

 

Voldelig adfærd

 

Kamp resultat manipulation

 

Sanktioner kan resultere i en blanding af, men ikke begrænset til, map tab, diskvalifikation og forbud.