Crew – Help Desk

Helpdesk: Der hvor vores deltagere til arrangementet kan søge hjælp og vejledning til it-relaterede problemer samt mere almindelige problemer. GGWs Helpdesk er målrettet servicefunktion til primært vores deltagere samt vores dagsgæster hvor vores opgave er at hjælpe hvor vi kan med de problemer som måtte komme. 

En del af opgaverne indeholder blandt andet it-relaterede problemer men mange af opgaverne består meget af hvem, hvad, hvor og hvornår spørgsmål hvor vi også gerne viser vores deltagere vej hvis det ønskes som en god service.

I og med der findes it-relaterede opgaver så er det en fordel hvis du har god it-kendskab men vi søger skam også crew til helpdesk til de som gerne vil tage hånd omkring de mere generelle opgaver med et godt humør. 

Typiske opgaver: Generelt at hjælpe folk med at komme på netværket, installere/opdatere drivere, hjælpe deltagere med at finde deres pladser, besvare generelle spørgsmål som hvem, hvad, hvor og hvornår, ind og udlevering af glemte sager, og samtidig med dette sørge for at deltagerne har et godt og hyggeligt arrangement.

Siddeplads: Som en del af helpdesk crew er man sikret en plads i crew / loungeområdet til ens udstyr til når man ikke er på vagt men man er også meget velkommen til at hygge og hjælpe til i helpdesken udenfor ens vagt.

Ønskede kompetencer: Man er serviceminded samt man er klar til at give et ekstra skud energi til at vores deltagere kan få et godt arrangement 

Vagter: Alle på teamet mødes en time før dørene åbner til en briefing kl 14 man vil få 3 vagter af 6 timer ca.

Du roder dog ikke med deres hardware i computeren, da vi ikke har en forsikring der dækker hvis det går galt.